پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4127
-
الف
+

کریس اوانز سودآورترین بازیگر هالیوود شد

ستاره فیلم «کاپیتان آمریکا»، کریس اوانز، به عنوان سودآورترین هنرپیشه سال گذشته هالیوود معرفی شد.

ستاره فیلم «کاپیتان آمریکا»، کریس اوانز، به عنوان سودآورترین هنرپیشه سال گذشته هالیوود معرفی شد.  

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مجله فوربس، کریس اوانز، ستاره فیلم «کاپیتان آمریکا» سودآورترین هنرپیشه سال گذشته بوده و کریس پرَت و  اسکارلت یوهانسن نیز از پولسازترین هنرپیشه‌های هالیوودی بوده‌اند.

فیلم سینمایی «کاپیتان آمریکا» با فروش جهانی 1 میلیارد و 100 میلیون دلار همچنان برای دومین سال در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان ایستاد.

برآورد شده است که حدود 135 دلار درآمد در ازای هر دلاری که به کریس اِوانز پرداخت شده به دست آمده است. اِوانز برای بازی در این فیلم تنها 300 هزار دلار دریافت کرده است. اما برای فیلم «اولین انتقام‌جو» دستمزدی حدود 6 میلیون و 900 هزار دلار دریافت کرد.

این آمار مجله فوربس بر مبنای سه اثر آخر هنرپیشه‌ها در فیلم‌های غیر انیمیشنی که نسبت دستمزدشان و تاثیر آن بر فروش سود فیلم، تنظیم و منتشر شده است.

در این فهرست «کریس پرَت» در جایگاه دوم قرار دارد. او نیز برای بازی در «محافظان کهکشان» و «دنیای ژوراسیک» دستمزد پایینی دریافت کرد. فیلم سوم وی فیلم علمی تخیلی «مسافران» با 120 میلیون دلار فروش در کنار «جنفر لارنس» ایفای نقش کرد.

برخلاف فهرست‌های پیشین مجله فوربس که بیشتر هنرمندان سودآور را مردان تشکیل می‌دادند، در این فهرست 4 هنرپیشه قدرتمند زن دیده می‌شود. اسکارلت یوهانسن در بالاترین جایگاه در فیلم‌های پرفروشی که ایفای نقش کرده است. میلا کانیس، جنیفر اَنیستن و جنیفر لارنس نیز در این لیست پولسازهای هالیوود به چشم می‌خورند. فهرست منتشر شده در مجله فوربس به شرح زیر است:

1- کریس اِوانز 135/80  دلار برای هر یک دلار پرداختی

2- کریس پرَت 125/40 دلار برای هر یک دلار پرداختی

3- اسکارلت یوهانسن 88/60 دلار برای هر یک دلار پرداختی

4-میلا کانیس 49/50 دلار برای هر یک دلار پرداختی

5- وین دیزل 32 دلار برای هر یک دلار پرداختی

6- جنیفر انیستن 27/80 برای هر یک دلار پرداختی

7- بن افلک 20/10 برای هر یک دلار پرداختی

8- رابرت داونی 18/40 دلار برای هر یک دلار پرداختی

9- مت دیمِن و جنیفر لارنس 17/70 برای هر یک دلار پرداختی

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر
سارا

بازیگر مورد علاقه منه